Het succesverhaal van de maand:
Dit lingeriebedrijf ging van geen geur naar pure geurbeleving in 1 dag
De groei van een bedrijf is niet altijd lineair en het kan een uitdaging zijn om de juiste balans te vinden tussen het ondersteunen van de huidige business en het zoeken naar nieuwe kansen.
Bij “Lingerie Schabon-Philippe” zochten de 2 gedreven eigenaressen naar de oplossingen hoe ze nog meer aan hun klantbehoeften kunnen voldoen en omzet te verhogen: "We moeten iets bedenken dat de ruimte onder de aandacht brengt, iets dat het een uitnodigende plek maakt voor mensen."
Ze hoefden niet ver te zoeken want onze nieuwsbrief viel net op tijd in hun mailbox. Na ons telefonisch contact werd besloten om te starten met een geurmachinetest in hun showroom.
Het resultaat van deze leuke uitdaging is een fijne geur in de hele winkel wordt verspreidt en aangenamere sfeer voor de klanten en eigenaars.
Geur is om veel redenen zo belangrijk, niet alleen omdat het iemands gemoedstoestand kan overheersen of verbeteren. Het is ook een manier voor hen om hun bedrijf te identificeren en hen te onderscheiden van andere winkels. Het is ons hier goed gelukt.