Geurbeleving voor showroom
Hoewel eerste indrukken van vitaal belang zijn voor de werking van elke commerciële onderneming, heeft dit aspect binnen de auto-industrie een nog grotere impact op de verkoop.
Consumenten kopen niet elke dag of elke week auto's, als andere producten, zoals voedsel of persoonlijke verzorgingsproducten, waardoor de verkoop van een enkele auto nog belangrijker wordt voor respectievelijk de bedrijfswinsten.
De auto-industrie is uiterst moordend en concurrerend en autofabrikanten en dealers wedijveren uit alle macht om de aandacht van de consument. Merkconcurrentie dwingt de adoptie van nieuwe tools en marketingstrategieën die zijn ontworpen om op een dieper, persoonlijker niveau contact te maken met consumenten om hun vertrouwen te winnen en hun aankoopkeuzes te beïnvloeden.
Een aangename geur roept plezier op en leidt vaak tot verhoogde "verblijftijden" in autoshowrooms.
Geurmarketing is een zeer subtiel middel dat naadloos van invloed is op de verkoop en merkloyaliteit.
Het toevoegen van een unieke geur aan je showroom creëert een onvergetelijke ervaring voor de gasten. Een aangename geur verspreid door de ruimte kan de kopers helpen ontspannen tijdens wat vaak een stressvolle ervaring kan zijn.
Wij hebben heel graag samengewerkt met BMW garage Pelt en op maat gemaakte oplossing gecreëerd in hun showroom.
De geur vertegenwoordigt op unieke wijze de waarden, doelgroep, geschiedenis en toekomst van het merk; het communiceren van een unieke boodschap naar hun klanten.
Het vestigen van consumententrouw aan een autodealer / showroom via een kenmerkende geur is een ongrijpbare en uitdagende onderneming die het beste kan worden overgelaten aan de experts bij 1010ZEN.