Jenny Beste moment om te testen is NU! Veel retailers en de B2C-dienstensector verwachten geen hoge omzetcijfers in de warme periode van het jaar en zijn daarom niet van plan om nieuwe marketingtools voor deze periode te investeren. Waarom... jun. 20, 2022
Jenny Onvergetelijke ervaring In de huidige digitale cultuur is niet alles via het scherm te ervaren. Bijvoorbeeld geur. Dus waarom zou je hier niet van profiteren door klanten aan te trekken om jouw hotel te bezoeken! En als de g... geurbeleving geurmarketing hotel feb. 15, 2022
Jenny 5 verrassende feiten over de geuren Geuren van het verleden Parfum bestaat al sinds de vroege beschaving en is sindsdien big business geworden in de moderne samenleving. Het vroege gebruik van geuren werd geassocieerd met religieuze cer... geurbeleving geurervaring geurkaarsen geurmachines geurmarketing geurneutralisatie dec. 21, 2021
Jenny Wachten met een glimlach We wachten gemiddeld 23 minuten in een wachtruimte. Dat is flink wat tijd! Hoe fijn zou het zijn als je deze tijd een stuk aangenamer kunt maken voor je bezoekers. Want zij blij, is jij blij! Hoe je d... dec. 11, 2021
Jenny Geuren die doen kopen Wanneer de Sint vertrekt betekent dat maar één ding: Christmas is coming to town! Dat Kerstmis op de stoep staat is met name in winkels duidelijk te merken. Om de consument in de juiste koopsferen te ... dec. 9, 2021
Jenny Balabkina Geur als motiverende factor voor op kantoor Je werknemers die constant gestrest of vermoeid zijn? Het is van cruciaal belang dat je de juiste sfeer creëert om ervoor te zorgen dat jouw bedrijf langdurig succes heeft. Zonder aangename werkomgevi... geurbeleving geurervaring geurmachines geurmarketing geurneutralisatie okt. 17, 2021